Wij zijn Goed en dat vindt de Inspectie van het Onderwijs ook!

Naar aanleiding van de aanvraag Goed kwam op maandag 5 september 2022 een commissie van de Inspectie van het Onderwijs de hele dag een kwaliteitsonderzoek doen bij ons op school. Voorafgaand aan het bezoek heeft de school diverse documenten en een zelfevaluatie aan moeten leveren. Na een mondelinge terugkoppeling kwam op 25 oktober het definitief rapport met de conclusie zwart op wit: de Gooise Praktijkschool heeft oordeel Goed!

Uit de samenvatting van het rapport: “Volgens het bestuur is de Gooise Praktijkschool een goede school. Het bestuur heeft van deze school de onderwijskwaliteit in kaart gebracht en de inspectie gevraagd een onderzoek naar Goed uit te voeren. Wij zijn het eens met het bestuur dat de Gooise Praktijkschool een goede school is. We constateren dat de kwaliteit van het onderwijs Goed is.”

Het rapport van het kwaliteitsonderzoek hier te lezen.