Voor de vierde keer op rij heeft de Gooise Praktijkschool in Hilversum het predicaat ‘Excellente School’ toegekend gekregen! Het predicaat ‘Excellente School’ is een predicaat voor scholen met bijzondere kwaliteiten en voor scholen die uitblinken in een specifiek excellentieprofiel.

Uit het juryrapport: “De jury is onder de indruk van hoe het team betrokken is bij de leerlingen, en van de betekenisvolle en duurzaam onderhouden relatie met hun oud-leerlingen. Dat geldt ook voor het grote netwerk van de Gooise Praktijkschool, waarmee de school samen het verschil wil maken voor al haar (oud-)leerlingen. Hiermee kan de Gooise Praktijkschool als een voorbeeld dienen voor andere scholen.”

Directeur Lars Bremekamp is bijzonder trots dat de school het predicaat ‘Excellente School’ wederom toegekend heeft gekregen. “Dank aan iedereen voor hun bijdrage aan het dagelijks uitvoeren van het best mogelijke onderwijs en begeleiding van onze mooie doelgroep. Zonder onze onderwijsprofessionals, zonder de betrokkenheid van de ouders/verzorgers maar vooral zonder de opgebouwde relatie met de leerlingen hadden we het predicaat niet kunnen verlengen.”

Meer weten?

Lees het juryrapport