
Onze leerlingen hebben hun diploma op zak! De diploma-uitreiking was een avond om niet snel te vergeten: vol trots, mooie woorden en gezelligheid.
De hoogtepunten van de avond:
- Een warm welkomstwoord door directeur Lars Bremekamp.
-
Het iconische moment waarop alle examenhoedjes tegelijkertijd de lucht in vlogen.
-
Persoonlijke speeches van de mentoren, gevolgd door het officiële tekenmoment.
-
Een sfeervol feest op het schoolplein met een poffertjeskraam en een hippe mocktailbar.
De volgende stap: Onze terugkomavonden vanaf volgend schooljaar
De Gooise Praktijkschool blijft ook na het behalen van het diploma jouw veilige haven. Je bent altijd welkom tijdens de terugkomavonden voor onze oud-leerlingen.
-
Wanneer: Elke maandagavond van 19.00 – 22.00 uur (behalve in schoolvakanties).
-
Voor wie: Al onze oud-leerlingen die wel wat hulp kunnen gebruiken of het leuk vinden om elkaar te ontmoeten.
Je kunt bij ons binnenlopen voor hulp bij praktische zaken zoals je autotheorie, sollicitaties, geldzaken of lastige formulieren. Maar we maken er vooral ook gezellige avonden van met leuke activiteiten zoals samen eten of bowlen.
We zijn ontzettend trots op onze (oud-)leerlingen en wensen iedereen een zonnige toekomst toe. Tot snel op de maandagavond!
