€ 4.861,93
Dat is het totaalbedrag dat is opgehaald met onze acties voor giro555! Twee docenten en een groepje leerlingen zijn naar Beeld & Geluid geweest om de cheque te overhandigen.

Birlikte daha çok güzeliz ve çok güçlüyüz
Samen zijn we mooi en samen staan we sterk!

Het idee op vrijdag, een weekend lang brainstormen, acties bedenken, draaiboek maken en op dinsdag al de uitvoering. Wauw!
Turkse koekjes bakken en verkopen, auto’s uitzuigen, paaseitjes inpakken en verkopen, lege flessen verzamelen en inleveren, cupcakes bakken en verkopen, scrunchies maken en verkopen, koffie en thee zetten en verkopen, een tweedehands winkel op het schoolplein met ook door leerlingen gemaakte spullen zoals vogelhuisjes en de totale opbrengst van het Valentijn benefitdiner.

Dank je wel aan iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd!

Journalisten en fotografen van De Gooi- en Eemlander en van de Gooi en Eembode waren bij onze acties aanwezig en hebben er de volgende artikelen over geschreven:
Artikel De Gooi- en Eemlander
Artikel Gooi en Eembode