Elk jaar nodigen wij leerlingen van groep 8 van regionaal Speciaal Basis Onderwijs uit om letterlijk bij ons een kijkje in de keuken te nemen. Groepjes van maximaal 10 leerlingen worden volgens een rooster door twee leerlingen van de Gooise Praktijkschool naar vier verschillende praktijkvakken begeleid. Op dinsdagochtend 15 en woensdagochtend 16 november waren totaal ruim 100 leerlingen op bezoek.
En wat hebben ze zoal gedaan? cadeautjes inpakken, kruiwagenrace, medaille maken, pannenkoeken bakken en opeten, pleisters plakken, gym, sleutelhanger maken, een quiz over gereedschappen, pizza bakken en opeten. De leerlingen en ook de begeleiders waren super enthousiast en gingen blij de school weer uit.