Vandaag mochten we acht internationale studenten ontvangen op onze mooie school. Deze studenten komen vanuit verschillende landen en volgen een half jaar onderwijs in Nederland om opgeleid te worden tot docent. Het doel van het bezoek was om kennis te maken met het Nederlandse onderwijssysteem. De instituutsopleiders van de Hogeschool Utrecht en de Erasmus Universiteit hebben bewust voor onze school gekozen omdat onze school volgens hen een voorbeeld is voor hoe onderwijs vormgegeven zou moeten worden!

De studenten gaven na afloop terug dat ze erg geïnspireerd waren over hoe we als school alles hebben vormgegeven vanuit Big Picture Learning (BPL). Hierbij kwam de veilige sfeer, de relatie met de leerlingen en ook de mogelijkheden die wij de leerlingen bieden zichtbaar naar voren. De eerste aanvragen voor een stage hier op school zijn alweer binnen!

Tot slot een groot compliment van onze gasten voor de leerlingen vanuit de PO/SV fase die hen een fantastische rondleiding in het Engels hebben gegeven en onze horeca afdeling voor de prachtig gedekte lunchtafel.

Op naar volgend jaar!